Kezdet

Szia! Örülök, hogy benéztél a blogomra. Én Noémi vagyok, végzett dietetikus és hobby író, így jutottam el oda, hogy ötvözve ezt a két dolgot, saját blogot indítok. Az egyetemet két babával és egy támogató férjjel jártam ki, így mindig is nagyobb hangsúlyt fektettem tanulás közben az egészséges életmód, a várandósság alatti táplálkozás és a gyermekek táplálkozásának elsajátításába. Szakdolgozatomat is a kismamák táplálkozásának vizsgálata köré írtam, melyből kiderült számomra, hogy túl sok információ éri az édesanyákat, de túl kevés a hiteles, megbízható forrás. Az én szakterületem a táplálkozás, így e témán belül igyekszem majd a legfontosabb kérdéseket körbejárni, kutatásokon alapuló és nem egyéni, „de nekem ez bevált” típusú érvelésekkel tarkított információkat átadni. 

Időközben kiderült, hogy gluténérzékeny vagyok, ami egy komoly változást hozott az életembe, így erről is szeretném megosztani tapasztalataimat, és sok-sok tudományos háttérrel alátámasztott témával készülők még nektek. 

Emelett kis családunk már egy biogazdaság büszke művelője lett, és napi szinten foglalkozunk az egészséges, bio, fenntartható élelmiszerek előállításával. A kertészkedéssel kapcsolatban gyűjtött tudásunkat pedig egy youtube csatornán igyekszünk minél szélesebb körben bemutatni. 

Jó olvasást, és ha tudásszomjadat nem elégítették ki eddigi írásaim, vagy kérdésed támadt, kukkants be az Elérhetőségek menüpontba

A bejegyzés trackback címe:

https://miteszikanya.blog.hu/api/trackback/id/tr6912811382

Többet szeretnél tudni? Iratkozz fel hírlevelünkre!

Mit eszik Anya?

Üdvözöllek a blogon! Dietetikusként azzal a céllal kezdtem neki ennek a blognak, hogy hiteles, tudományos alapokon nyugvó, de mindenki számára könnyen érthető és elsajátítható információkat, tippeket adhassák át. Három gyermekes anyaként pedig az a célom, hogy segítsek sorstársaimon :)

Friss topikok

süti beállítások módosítása